Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Outlecie Kinnarps nie jest wymagane posiadanie konta. Można pominąć pole do wpisania hasła. Rejestracja jest dobrowolna.

2. Po co mam się rejestrować, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

3. Czy mogę zamówić towar podając inny adres dostawy niż podczas rejestracji?

Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.

4. Czy mogę zmieniać zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?

Zamówienie można modyfikować lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

5. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić zamówienie?

W takich sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: outlet@kinnarps.pl. Pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00-17:00 oraz w piątki w godzinach 89:00-16:00.

6. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. W związku z różnymi ustawieniami serwerów pocztowych prosimy sprawdzać foldery ‘spam’, ‘inne’, ‘oferty’.

7. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

a) korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24;

b) wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.

Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłana jest wiadomość o rozpoczęciu realizacji zamówienia.

8. Jakie są możliwości dostawy zamówionych mebli?

Istnieją trzy opcje dostawy:

a) odbiór osobisty w jednym z naszych showroomów (Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław lub Poznań) w godzinach pracy biura – dostępny bez minimalnej wartości zamówienia, po wcześniejszym umówieniu się;

b) dostawa naszym transportem na terenie miasta, w którym znajduje się nasz Serwis (Warszawa, Łódź, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań lub Gdynia/Sopot/Gdańsk) w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do czwartku oraz w godzinach 8:00-16:00 w piątki – dostępna dla zamówień powyżej 1 000 zł brutto, płatna usługa obejmuje wniesienie i ewentualny montaż;

c) dostawa firmą kurierską DHL – dostępna dla ograniczonego asortymentu (fotele obrotowe, krzesełka dla dzieci i młodzieży, większość krzeseł konferencyjnych i hokerów, niektóre ścianki stojące i biurkowe, a także akcesoria).

Możliwe formy dostawy dla danego zamówienia uaktywniają się automatycznie podczas składania zamówienia.

9. Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy zależne są od wybranej formy dostawy.

Odbiór własny z naszych showroomów jest oczywiście bezpłatny.

W przypadku dostawy transportem Kinnarps koszt ten jest stały i wynosi 184,50 zł brutto niezależnie od ilości oraz rodzaju zamówionych mebli. Dla zamówień powyżej 7 500 zł brutto dostawa transportem Kinnarps na terenie całego kraju jest bezpłatna.

W przypadku dostawy firmą kurierską DHL koszt dostawy wynosi 90 zł brutto dla foteli, krzeseł, ścianek albo 65 zł brutto dla krzesełek dla dzieci czy akcesoriów i możliwy jest tylko dla maksymalnie dwóch sztuk produktów kupionych w jednym zamówieniu. Szczegółowe informacje na temat kosztu dostawy znajdują się na stronie: https://outlet.kinnarps.pl/content/1-dostawa

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia.

10. Czy meble są zabezpieczone na czas dostawy? Jak przygotowane są do odbioru własnego?

Wszystkie nasze meble są złożone i dostarczane/gotowe do odbioru w całości. Jako firma proekologiczna nie korzystamy z kartonów ani folii w przypadku odbioru osobistego. Nie mniej, na wyraźną prośbę możemy opakować/zabezpieczyć towar na czas transportu własnego.

Po uprzednim kontakcie (outlet@kinnarps.pl) sprawdzimy także możliwość rozłożenia mebla (np. biurka, sofy czy dużych układów szaf) oraz przygotowania odpowiednich materiałów do zabezpieczenia ich na czas transportu przez Klienta.

Meble dostarczane przez firmę kurierską są odpowiednio zabezpieczone i opakowane.

11. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależny jest od wybranej formy dostawy, lokalizacji mebla względem miejsca jego dostawy, a także daty zaksięgowania wpłaty za zamówienie.

W przypadku wyboru firmy kurierskiej DHL zamówienie wysyłane jest w ciągu 72h od zaksięgowania wpłaty.

W przypadku wyboru odbioru osobistego lub dostawy naszym transportem, maksymalny czas realizacji zamówienia może wynieść do 14 dni roboczych. Mając na uwadze utrzymanie atrakcyjnych cen, relokacji mebli dokonujemy własnymi środkami, stąd konieczność zabezpieczenia 14-dniowego trybu realizacji zamówienia.

Bieg realizacji zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie oraz zmianie statusu zamówienia na ‘przygotowanie w toku’ - o czym informujemy e-mailem.

12. Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Przede wszystkim proszę sprawdzić przy kurierze, czy opakowanie zewnętrzne jest całe, nie posiada widocznych uszkodzeń lub innych mechanicznych naruszeń. Zdecydowanie ułatwi to procedurę reklamacyjną w firmie kurierskiej.

Jeśli opakowanie jest uszkodzone a towar posiada wady inne niż zamieszczone w opisie produktu na stronie Outletu, należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby sporządził on na miejscu protokół szkody.

Jeśli opakowanie nie było uszkodzone, a towar zostanie sprawdzony później i pojawi się konieczność zgłoszenia reklamacji, to należy skontaktować się z nami pod adresem outlet@kinnarps.pl, dołączając zdjęcia uszkodzeń.

W przypadku wykrycia innej wady mebla niż opisana na stronie produktu, podczas dostawy naszym transportem lub przy odbiorze własnym – należy wszelkie uwagi zgłosić osobie dostarczającej lub wydającej towar.

13. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Oferujemy wyłącznie wysyłkę/dostawę towaru na terenie Polski.

14. Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?

Tak, można odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania lub osobistego odebrania towaru bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdują się w regulaminie (https://outlet.kinnarps.pl/content/3-Regulamin).

15. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy

W pierwszej kolejności należy wypełnić i wysłać na adres outlet@kinnarps.pl formularz odstąpienia, którego wzór jest dostępny w naszym regulaminie (https://outlet.kinnarps.pl/content/3-Regulamin).

Następnie należy odesłać (lub osobiście dostarczyć nam do wybranego showroomu) zwracany towar, odpowiednio pakując przesyłkę i wybierając właściwego przewoźnika. Zwrot odbywa się na koszt Kupującego.

Przesyłkę, z dopiskiem „OUTLET – ZWROT”, prosimy przesłać na adres:

KINNARPS POLSKA Sp. Z o.o., ul. Puławska 354/356, 02-819 Warszawa.

16. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie https://outlet.kinnarps.pl/content/7-polityka-prywatnosci

17. Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?

Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez nasz Outlet w celu realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

18. Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?

Możliwość obejrzenia danego produktu przed zakupem jest ograniczona, gdyż oferujemy meble z różnych showroomów, które nie zawsze są wyeksponowane w danej lokalizacji. Aby sprawdzić, czy dany mebel można obejrzeć na ekspozycji showroomu, z którego pochodzi, należy skontaktować się z nami pod adresem outlet@kinnarps.pl

19. Czy podane ceny mebli na stronie internetowej podlegają negocjacji?

Nie. Podane ceny są cenami ostatecznymi, wyrażonymi w polskich złotych, zawierającymi podatek VAT.